domingo, 6 de mayo de 2012

پیروزی دمکراسی و سوسیالیست در فرانسه


 هر انتخاباتی در کشور های اروپائی یا کشورهای دمکراتیک  پشت سر می گذاریم  همیشه به این فکر می کنم  که چرا  ملت ما نباید از این پدیده دمکراسی لذت ببرند و چرا هنوز بعد از سی واندی سال ملت ما اسیر یک مشت دجال و غارت گر و شکنجه گر است . درست است که راه دمکراسی یکشبه طی نمی شود  کار مورچه ای است  و باید بهای آزادی و دمکراسی پرداخت . اما  مشکل پرداخت بها نیست و مشکل فرهنگ هم نیست وقتی به تاریخ معاصر نگاه می کنیم  ملت ما کم بها نپرداخته است در همین سی سال  حکومت آخوندی کم شکنجه شدیم کم اعدام شدیم کم زندانی شدیم کم تحقیر شدیم و کم بها پرداختیم  نه نه نه . اگر دمکراسی و عدالت اجتماعی خوب است چرا فقط برای همسایه .؟

بنده بسیار خوشحالم برای مردم فرانسه و به سوسیالیستها هم تبریک می گویم برای این پیروزی حقوق بشر و دمکراسی پایدار فرانسه . اما ما ایرانیان باید از اینها سوال کنیم در زمینه سیاست خارجی چرا حقوق بشر خوب اما چشمتان را در مقابل اعدام های روزانه بهترین فرزندان و دوستان ما در ایران می بندید . اگر ارزشها انسانی خوب است چرا دست تان را بطرف ارتجاعی ترین و ددمنش و خونریز ترین حکومت دراز میکنید .مگر شما نماینده مردمی نیستید که دمکراسی و عدالت اجتماعی را ستایش می کنند پس چرا دست در دست  زن ستیزان و فرهنگ ستیزان و آزادی ستیزان حکومت آخوندی میدهید .؟

این موضوع برای ما اهمیت دارد در صحنه بین المللی که بتوانیم صحنه را بنفع ملت خودمان بچرخانیم که برای منافع کوتاه مدت و یا دراز مدت خودشان بها را از جیب ملت ومردم ما نپردازند .دست سیاست استمالت جو و مماشات طلب را از جان ومال و آرامان های انسانی مردم ایران قطع کنیم .

از اینها بخواهیم با تمام قدرت و با پشتوانه همان ارزشهای انسانی جهان شمول آقایان  دولت مردان  دمکراتیک دست از تناقض  کاری و تناقض گوئی بردارید و همان چیزی را که برای مردم خودتان میخواهید برای ملت ما هم باید بخواهید . مگر نمی بینند که مردم سوریه هر روز کشته میشوند  چرا ساکت هستید مگر جان یک سوری با یک فرانسوی و یا یک آلمانی و آمریکائی فرق می کند؟ مگر انسانسها در داشتن قلب و حق انتخاب و حق زندگی اشتراک ندارند . البته که هر ملتی خودش مسئول تغییر و یا یک انقلاب برعلیه ظلم وستم است اما نباید بی تفاوت بود و دید که یک دیکتاتوری بهر قیمتی می خواهد بقای خودش را حفظ کند و از طرف خارجی هم کمک شود یا نادیده بگیرند .نادیده گرفتن اعدام وشکنجه وکشتار از طرف یک کشور دمکراتیک  غیر قابل توجیه است .

نکته آخرم متوجه همه اصلاح طلبان دورغین و افرادی است که برای یک مشت دلار از خودشان پلی ساختند برای ادامه سیاست مماشات و استمالت از حکومت آخوندی در ایران . آقایان بعد از سی سال جنایت و شکنجه واعدام و سنگسار و فقر و اعتیاد و تحقیر کرامت انسان سعی بر این دارند با به خدمت گرفتن رسانه های خارجی فارسی زبان  رژیم آخوندی را از سرنگونی نجات دهند و چالشهایئ که رژیم با آن مواجه است بنوعی آن را دور بزنند .

گمنام

No hay comentarios:

Publicar un comentario