domingo, 20 de mayo de 2012

دو طیف به ظاهر در تضاد

دو طیف به ظاهر در تضاد
همیشه طیف آخوند ارتجاعی و طیف سکولار حاکم بر سر یک اصل با هم در وحدت بسر می بردند یکی با دست رنج و کار دیگران می زیسته و بدون خبر از رنج ومشقت کارگر و دهقان زالو صفتانه به زیستن ادامه می داده البته با تکیه به دین و دین فروشی و دیگری حق حاکمیت و مشروعیت حاکمیت را از آخوند های مرتجع وام  می گرفته و با فتوا و دعا ها و تایئد نامه مذهب چکمه به پا میکرده و بر تخت و تاج تکیه میزده البته با واسطه اربابان ولایتی و ایالتی .
وقتی شاه کمر بسته امام رضا میشود توسط آخوند ارتجاعی و می تواند دست به هر جنایتی بزند چرا که کمر بسته امام رضا شده البته آخوند خمینی صفت می تواند بهترین فرزندان این میهن را تحت هر عنوانی به جوخه اعدام بسپارد و وارثان تاج تخت سکوت می کنند تا از این جنایت به اسم اسلام خدا مردم را بیزار و بیگانه از ایمان و عقاید خود کنند و دو باره آن دور بطل تاریخ تکرار شود .بشار اسد سکولار و میلوشویچ در بوستی هزاران انسان را قتل عام می کنند کسی فریاد اعتراض سر نمی دهد مبادا منافع روسیه وآخوندها و چین متصرف کننده اقتصاد ایران در خطر بیافتد .
سی سال است در مقابل این رژیم ضد انسانی که بنام خدا و پیامبر شکنجه می کند و سنگسار می کند به بهانه های متخلف صدائی در نمی آید .هنوز کسی خبر دار نشده چه بر ایران این سی سال گذشت . اما تا یک فتوای علیه سلمان رشدی و فردی بنام شاهین مثل بم صدا می کند آه وناله از اسلام سر میدند آی اسلام چنین وچنان .
چپ نما ها و حزب توده در اوایل انقلاب ایران  میگفتند و می نوشتند که مذهب افعیون توده ها است اما از امام دجال جماران و خامنه ای جنایتکار حمایت می کردند در سر کوب آزادیخواهان ما  به او تبریک می گفتند و خامنه ای جنایت پیشه را کاندیدای ریاست جمهوری معرفی می کردند .سند آن موجود است .
زندانیان سیاسی ما با همان اعتقاد عمیق به اسلام طلسم ولایت فقیه را شکستند و او و نام او را لعنتی و بی آبرو کردن . کسانی که  واداده گی و بریدگی را مشی راه خود کرد و سیاست شکوفائی جمهوری اسلامی را در پیش گرفتند  و جای جلاد و قربانی را عوض کردند و میکنند  همین نیروی سکولار دیروز و امروز بوده.
امام نقی یا تقی را که متعلق به تاریخ 1400 سال پیش است باید به تمسخر گرفت برای فرار از خامنه ای و آخوندهای خمینی صفت .برای فرار از مسئولیت روز در مقابل ظلم و ستم آخوندی .
مذهب ستیزی از روی عقد وکینه و نژاد پرستی  در خدمت آخوندها قرار خواهد گرفت .
بریده ها و وادادگان و سیاست تسلیم در مقابل فاشیسم مذهبی حاکم  اکثریت از طیف سکولار و ضد مذهب بودن .اگر بر کسی هنوز پوشیده است برود تحقیق کند.
.من مسلمانم و به آن افتخار میکنم  من اسلام  را بر برده گی و نژاد پرستی ترجیح می دهم . باید به این حکومت مذهبی پایان داد .

No hay comentarios:

Publicar un comentario