martes, 1 de mayo de 2012

نامه سرگشاده به سر دبیر بالاترین



.
بله خطابم به شماست .ضمن قدر داني از تکنولوژي و زحمات شما در راه اندازي بالاترين به عنوان يك سايت خبر رساني ,تلاش شما با هر انگيزه اي كه باشد از اينكه امكاني است براي همه علاقه منداني كه مايل هستند از اين طريق افكار خود را با جامعه ايرانيان در داخل به رغم سانسور و فيلترينگ شديد رژيم كه با فيلتر شدن ميسر است و نيز ايرانيان خارج از كشور در سراسر دنيا در ميان بگذارند , تلاشي مُفيد است و به همين دليل من و ساير هموطنان از اين سايت استفاده كرده و مي كنيم.
اما متاسفانه تصميم به بستن حساب شمار زيادي از كاربران ظرف يكي دو روز اخير كه بازتابش در فضاي مجازي مرا متوجه اين موضوع كرد
بسيار غير معقول و غير منطقي به نظر مي آيد. برخي كامنتها حاكي از رعايت نكردن بي طرفي در رابطه با پيشبرد كار اين سايت مي باشد.
ممكن است برخي از كاربران ناخواسته مرتكب نقض قوانين سايت هم شده باشند اما بستن حساب كاربري فعالين با سابقه و با تجرب اين سايت بيانگر چيزي فراتر از رعايت نكردن قوانين سايت است.
چنين مي نمايد كه حذف فله اي مخالفين جدي جمهوري اسلامي در دستور كار بوده كه تفتيش عقايد و نقض آزادي بيان و اهداف اين سايت كه معتقد به انعكاس همه صدا ها بوده مي باشد .
آقاي سر دبير حساب هاي كاربران سايت بالاترين بدون هيچ دليلي بسته شده اند و اين اقدام مورد پسند رژيم سانسور چي مُلاها خواهد بود كه از اطلاع رساني آگاهيبخش واهمه دارد. بهتر است هر چه زودتر به کابران حساب آنها بر گردانيد و حساب ها را باز کنيد.
به آزادي احترام بگذاريد و گرنه سايت مُعتبر خود را بي اعتبار خواهيد كرد.
با آرزوي توفيق

1 comentario:

  1. ایراد از بالاترین نیست، اشکال از این بادمجان دور قاب چین هایی بالاترین است که چاپلوسی میترا جنتی نژاد را میکنند.

    ممنون از لینک شجاعانه شما دوست عزیز

    ResponderEliminar